- 7614
- ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۷:۱۹
- 906 بازدید
آشنایی با مزایای رپورتاژ آگهی باید در انجام هر کاری مضرات و فواید آن کار را در مورد نظر قرار داشت و این در خصوص تبلیغات ، روابط عمومی و بخصوص رپورتاژ آگهی نیز تصدیق می نماید . در خصوص رپورتاژ آگهی باید بیان کرد این وسیله روابط عمومی و تبلیغات مزایای بیشماری دارد در این مقاله به سه نمونه آنها که میتوانند بسیار در تصمیمگیری تاثیر داشته باشند اشاره خواهیم کرد. در[…]
آشنایی با مزایای رپورتاژ آگهی
باید در انجام هر کاری مضرات و فواید آن کار را در مورد نظر قرار داشت و این در خصوص تبلیغات ، روابط عمومی و بخصوص رپورتاژ آگهی نیز تصدیق می نماید .
در خصوص رپورتاژ آگهی باید بیان کرد این وسیله روابط عمومی و تبلیغات مزایای بیشماری دارد در این مقاله به سه نمونه آنها که میتوانند بسیار در تصمیمگیری تاثیر داشته باشند اشاره خواهیم کرد.
در دنیای تجارت رقابتی این زمان ، سرعت در انجام کارها حرف اول و آخر را میزند از وقتی که تصمیم میگیرید برای تبلیغات هزینه نمایید ، تا زمانی که کارها برای انجام تبلیغات انجام شوند و نتایج این کار به دست آید زمان زیادی میگذرد.
در این حال رپورتاژ آگهی در کمترین زمان بیشترین فیدبک را داراست . رپورتاژ آگهیها با جلب توجه و ارایه اطلاعات به کاربران سرعت در گرفتن فیدبک از بازار هدف و مصرف کنندگان را افزایش میدهد . این امر با داشتن کنترل بر محتوای خبری ، زمان و فضای زیادتری برای صحبت کردن در مورد محصولات و یا خدمات و بسیاری امکانات دیگر حاصل می گردد .
هزینه و سود در انجام هر کاری اول از همه به ذهن مدیر میرسد (Cost and Benefit) حاصل از انجام آن کار می باشد . اگر قرار باشد کاری را انجام دهید که هزینه آن از سود ان کار بیشتر باشد، آن کار را انجام ندهید بهتر است . گاهی اوقات هم پیش میآید که انجام کاری مانند تبلیغات محیطی ، اگر موفق هم باشد، سود زیادی برای شرکت ندارد.
چاره کار در روابط عمومی و همچنین استفاده از رپورتاژ آگهی است. برعکس تبلیغات محیطی که هزینه بالایی دارند رپورتاژ آگهی هزینه بسیار کمتری داراست . با وجود همین هزینه پایین ثابت شده است که این وسیله در افزایش فروش تا حد خیلی زیادی اثرگذار است. در مورد سودی که این دو وسیله نصیب شرکت هم میکنند باز تفاوت زیادی وجود دارد .
با یک مثال ساده این را برای شما توضیح میدهم . در سال ۲۰۰۱ هزینه صورت گرفته روی تبلیغات سود خالص و میزان سرمایه شرکتهای جنرال الکتریک (GE) و جنرال موتورز (GM) با هم مقایسه گردیدند . نتایج بدست آمده همه را حیرت زده کرد. با وجود آنکه GE چیزی حدود نصف GM در تبلیغات سرمایهگذاری کرده بود، در آن سال چیزی حدود سه برابر بیشتر از GM سود خالص بدست آورده بود .
در آن سال میزان سرمایه GE حدود ۴۰۵ میلیارد دلار قیمت گذاری شده بود که این مبلغ برای GM به تنها ۴۲ میلیارد دلار رسید. تحقیقات بعدی این نتایج نشان دادند شرکت GE بیش از آنکه در تبلیغات سرمایهگذاری کرده باشد، در روابط عمومی سرمایهگذاری کرده بود.
فواید دیگر رپورتاژ آگهی ایجاد اعتماد در بین کاربران و خوانندگان آن نمونه تبلیغ است. مصرف کنندگان اساسآ با تبلیغات میانه خوبیندارند و به آنها اعتماد ندارند . رپورتاژ آگهیها به دلیل اینکه لحن محتوای معمول روی وب سایت یا روزنامه را دارند بسیار اثرگذارتر از آگهیهای تبلیغاتی میباشند.
امکان دارد که خوانندگان نگرشی اشتباه از یک محصول داشته باشند. بویسله رپورتاژ آگهی شما حتی توانایی ان را دارید که نظر این خوانندگان را نسبت به محصول خود تغییر داده و آنها را تبدیل به مشتریان ثابت محصول خود نمایید.
باید بیان کرد که نگه داشتن مشتری علاوه بر کارهای تبلیغاتی و روابط عمومی نیاز به مشتری مداری نیز دارد. هر چند فواید دیگر وسیله های تبلیغاتی بر هیچ کسی پوشیده نیست اما باید بدانیم که با توجه به برتری های فوق در این مقاله برای رپورتاژ آگهی میتوان به این نتیجه رسید .
که این نوع تبلیغ نه به تنهایی، بلکه همراه با دیگر روش های تبلیغاتی به صورت مکمل توانایی آن را دارد که یکی از بهترین روش ها و متد ها برای جلب اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان افزایش تعداد خوانندگان و تبدیل آنها به مشتری برای شرکت و در نهایت افزایش فروش و میزان سود خالص شرکت گردد .
در نهایت برای موفقیت هرچه بیشتر در رپورتاژ آگهی بهترین گزینه سایت جذاب ترین ها است.
برای اطلاع از هزینه تبلیغات سایت کلیک نمایید .