- 6816
- ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۶:۵۷
- 574 بازدید
معرفی برخی از تبلیغات مجازی و محیطی : تبلیغات در نشریات می توانید با درج آگهی در انواع نشریات از جمله روزنامه ها، هفته نامه ها، ماه نامه ها ، فصل نامه ها و … محصولات، خدمات، شرکت و یا برند خود را معرفی کنید. دقت کنید قبل از درج آگهی در نشریات ابتدا از مخاطبان آن نشریه، تیراژ و نحوه توزیع آن اطلاعات را کسب کنید. تا مطمئن شوید نشریه مناسبی را انتخاب[…]
معرفی برخی از تبلیغات مجازی و محیطی : تبلیغات در نشریات می توانید با درج آگهی در انواع نشریات از جمله روزنامه ها، هفته نامه ها، ماه نامه ها ، فصل نامه ها و … محصولات، خدمات، شرکت و یا برند خود را معرفی کنید.
دقت کنید قبل از درج آگهی در نشریات ابتدا از مخاطبان آن نشریه، تیراژ و نحوه توزیع آن اطلاعات را کسب کنید. تا مطمئن شوید نشریه مناسبی را انتخاب کرده اید، و آگهی شما حتما به دست مخاطب مورد نظر میرسد.
استفاده از تبلیغات محیطی :
تبلیغات محیطی شامل نصب پوستر تبلیغاتی در مکان های عمومی، نمایش آگهی شما بر روی بیلبوردها، تلویزیون های شهری، تابلوهای تبلیغاتی در سایزهای مختلف، تبلیغات در مراکز خرید و فروش به شکل استند، توزیع تراکت در محل های عمومی مانند سالن های ورزشی و تفریحی و همچنین تبلیغات بر روی وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس های تندرو، خطوط مترو و … است. این روش ها در مقایسه با روش های تبلیغاتی دیگر هزینه بیشتری را به دنبال دارد.
ایمیل مارکتینگ :
یکی از روش های مرسوم در تبلیغات، ارسال ایمیل های تبلیغاتی انبوه به مخاطبان است. که به شما این امکان را می دهد، تا با داشتن لیستی از مشتریان مورد نظر خود محصولات و خدمات مورد نظر خود را از طریق ارسال ایمیل معرفی کنید.
به این نکته توجه داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه مطلوب بهتراست، در ابتدا لیست ایمیل مخاطبان مورد نظرخود را جمع آوری کنید، ایمیل مدیران شرکت ها، کاربران و اشخاصی که ممکن است محصول شما به هر دلیل مورد توجه و استفاده آن ها قرار گیرد را برای جمع آوری از یاد نبرید.
ارسال ایمیل های انبوه به کلیه کاربران و شرکت ها هم می تواند نتیجه بخش باشد، اما بهتر است تبلیغات به هر شکلی که صورت می گیرد، هدفمند و جهت دار باشد. بنابراین دسته بندی مخاطبان و ارسال ایمیل های هدفمند به هر مخاطب خاص، تاثیر بیشتری خواهد داشت. فراموش نکنید عنوان ایمیل ارسالی و متن و تصاویر مورد استفاده در هر ایمیل هم تاثیر گذار است و کاربران معمولا ایمیل های نامربوط ویا اسپم را مشاهده نمی کنند.
اس ام اس مارکتینگ :
ارسال پیامک های تبلیغاتی (SMS) یکی از روش های مفید و موثر در تبلیغات است. با توجه به این که در این روش پیام تبلیغاتی شما به احتمال ۹۸ درصد به دست مخاطب می رسد، باید به متن پیام و مختصر و مفید بودن آن توجه کنید. در این روش برای حصول نتیجه مطلوب، بهتر است به طور هدفمند اقدام به ارسال پیامک کنید. به این شکل که ابتدا لیستی از شماره موبایل مخاطبان مورد نظر تهیه کنید، و سپس اقدام به ارسال پیام تبلیغاتی کنید.
استفاده از وب سایت ها :
امروزه یکی از راه های بسیار موثر در تبلیغات و آگهی دادن استفاده از اینترنت است زیرا علاوه بر این که طیف بسیار گسترده ای از افراد، سطح متوسط و بالای جامعه را تشکیل می دهند، احتمال توجه مخاطبان به تبلیغات اینترنتی بسیار بیش تر از تبلیغات غیر اینترنتی است.
علاوه بر این، این گونه تبلیغات از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر از انواع دیگر تبلیغات هستند یعنی تبلیغ کننده می تواند با هزینه کمتر تبلیغات بسیار موثرتری را انجام دهد شما می توانید برای تبلیغات خود در فضای وب از سایت های پربازدید همچون جذاب ترین ها استفاده کنید.
اگر شما هم میخواهید، خدمت، کسب و کار و یا محصول خود را به مخاطبان زیادی در فضای مجازی معرفی کنید و از بافت سنتی و تبلیغات محیطی خود فاصله بگیرید جذاب ترین ها بهترین انتخاب برای شناساندن برند و محصول شما در بازار می باشد .
با جذاب ترین ها در تجارت پیشتاز می شوید : جهت رزرو تبلیغات با ما تماس بگیرید .
+ کلیک نمایید و عضو تلگرام جذاب ترین ها شوید