- 7648
- ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۵:۳۳
- 859 بازدید
رپورتاژ آگهی و افزایش فروش و کسب درآمد در پی راهی جدید برای برند سازی خود هستید در حال حاضر علاقه دارید بازدید سایت و میزان فروش و درآمدشما افزایش یابد بهترین توصیه این است که از تمام پتانسیل های رپورتاژ آگهی (PR) استفاده کنید با ما در سایت جذاب ترین ها همراه باشد . استراتژی محتوا را به سودآوری وصل کنید از طریق محتوای خبری کاربران را به برند خود علاقه مند[…]
رپورتاژ آگهی و افزایش فروش و کسب درآمد
در پی راهی جدید برای برند سازی خود هستید در حال حاضر علاقه دارید بازدید سایت و میزان فروش و درآمدشما افزایش یابد بهترین توصیه این است که از تمام پتانسیل های رپورتاژ آگهی (PR) استفاده کنید با ما در سایت جذاب ترین ها همراه باشد .
استراتژی محتوا را به سودآوری وصل کنید
از طریق محتوای خبری کاربران را به برند خود علاقه مند کنید تا آنها از وب سایت شما بازدید کنند.
بعد از آن کاربران را به ثبت نام در سایت و یا تماس برای دریافت مشاوره تشویق نمایید .
از روش تولید محتوا در سایت و ارائه محصولات و خدمات در بسته و پکیج های استاندارد کاربران را به سفارش و خرید دعوت نمایید .
چرا اکنون رپورتاژ بیشتر از هرزمان دیگر مهم شده است؟
میتوانیم انتظار داشته باشیم که PR نقش بالاتری در افزایش تقاضا، فروش و سود دارد .
همانگونه که اطلاع دارید کاربران به عنوان مشتریان فعلی و بالقوه اخبار رسانهها را دنبال میکنند. پس با کمک سایت جذاب ترین ها و خبرگزاریهای آنلاین رپورتاژ آگهی را در قالب اخبار منتشر کنید تا مشتریان فعلی و بالقوۀ شما آنها را مطالعه کرده و به سوی برند شما بیشتر جذب شوند .
برای بالا بردن تعداد کابرانی که مطالب شما را در رسانه های خبری مطالعه میکنند ، پس از انتشار رپورتاژآگهی آن را در شبکه های مجازی منتشر کنید. در نتیجه میتوانید اطمینان داشته باشید که انتشار رپورتاژآگهی در رسانههای خبری پربازدید و معتبر میتواند مستقیماً رتبه سایت شما در نتایج گوگل را بالا ببرد و از این طریق بازدید سایت هم بالا میرودافزایش میابد و درنهایت، درآمدتان افزایش خواهد یافت .
تغییرات در پارامترهای جستجوی گوگل لینک های موجود در محتوای اخبار را با ارزشتر میکند و حالا حتی یک لینک فالو در خبر یا مطلب مستقیماً بر روی بهینه نمودن موتور جستجو (SEO ) سایت شما تأثیر خواهد گذاشت .
همچنین کار روزنامهنگاران افزایش یافته در عین حال منابع کمتری در اختیار دارند؛ ازاین رو آنها بیشتر از هر زمان دیگری به دنبال مطلب می باشند تا به اشتراک بگذارند. با استفاده از رپورتاژآگهی های خبری برند و کسب و کار خود را به یک منبع قابلاطمینان محتوا تبدیل میکنید و از طریق جذب مخاطبان بیشتر ، درآمد بیشتری به دست میآورید.
گزارشهای تحلیلی :
گزارشهای تحلیلی امکان سنجش اثر مستقیم PR بر افزایش فروش را ساده کرده است. با پیادهسازی URL های قابلردیابی با UTM و یک راهحل تحلیلی معتبر مانند گوگل آنالیتیک ، تیم بازاریابی شما میتواند تأثیر PR بر افزایش بازدید از وبسایت، پر کردن فرم اطلاعات تماس و یا تعداد سفارش از سایت شما را اندازه بگیرد. درنهایت، شما توان آن را دارید که مستقیماً پیگیری کنید که کدام PR به بازدید و درآمد بیشتری منجر شده است.
همچنین میتوانید از طریق وبمستر تولز گوگل با مشاهده دقیق رتبه کلمات کلیدی که در رپورتاژآگهی هایپر لینک کرده اید ، وضعیت بهود سئو و ارتقاء رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل را چک و بررسی نمایید .
چطور میتوانیم PR را به اهرمی برای تحرک تقاضا، درآمد و رشد سود تبدیل کنیم؟
اطلاعات جالب در مورد شرکت و کسب و کار و برند خود را هوشمندانه تهیه کنید، توسعه دهید و از طریق رپورتاژآگهی اطلاع رسانی نمایید. این اطلاعات میتواند دادههای آماری، نظر کارشناسی یا مطالعات موردی باشد. خود را در نظر کاربران (که قصد دارید محصولاتان را به آن ها بفروشید) به صورت یک مدیر متفکر و خلاق و قابل اعتماد نشان دهید .
در رپورتاژ آگهی خود ، از وسایل چندرسانهای شامل اینفوگرافیک و تصاویر برای جذب کاربر استفاده کنید :
در محتوای اخبار مخاطبان را تشویق نمایید که از وبسایت شما بازدید کنند، مطالب سایت شما را به اشتراک بگذارند و اطلاعات بیشتری را درخواست کنند و یا به بخش فروش شما در تلگرام ارتباط برقرار نمایند .
برای اندازه گیری نتایج از گزارشهای تحلیلی استفاده کنید و بر این اساس پکیج رپورتاژ آگهی را تعدیل کنید. برای نمونه، گوگل آنالیتیکس میتواند بازدید وبسایت را قبل و بعد از یک کمپین تبلیغاتی اندازهگیری نمایید ، کارهایی را که کاربران در نتایج محتوا در وبسایت شما انجام میدهند پیگیری کنید و بررسی کنید چه تعداد از کابران جذبشده از طریق PR، تبدیل به خریدار میشوند.
دنیای روزنامهنگاری در حال تحول است و فرصتهای جدیدی برای PR ایجاد میکند تا دامنه خود را افزایش دهد و نتایج قابل لمس بیشتری ارائه دهد. استخراج، توسعه و توزیع هوشمندانه محتوا تأثیر مستقیمی بر سفارش ، ایجاد طرفداران بیشتر و کسب درآمد بیشتر دارد و PR را به مرکز درآمد تبدیل میکند.