امروز : جمعه ۱۳۹۶/۱۲/۴ می باشد.

گیاهان زینتی

نکات مهم در تهیه متن رپورتاژ آگهی

نکات مهم در تهیه متن رپورتاژ آگهی

 

نکات مهم در تهیه متن رپورتاژ آگهی

 

همه وبمستر ها همواره بدنبال راه هایی برای جذب تعداد بیشتری از مخاطبان در سایت خود بوده تا از این طریق علاوه بر کسب درآمد بالاتر بتوانند ارزش برند خود را بالا ببرند ، پس همه ما به دنبال بهترین راهکار هستیم.

بدون شک هر روشی که به بهبود امتیاز سایت در گوگل کمک نماید میان وبمستر ها و سئوکار ها محبوب میشود ، اما همیشه راه هایی برای دستیابی به بهترین نتیجه وجود دارد .

 

چگونه و با چه روش هایی میتوانیم تاثیرگذاری رپورتاژ آگهی بر سئو سایت و برندینگ را افزایش داده و بهترین نتیجه را از این روش تبلیغات اینترنتی دریافت نماییم ؟

 

در مطالب قبلی سایت لینکدون بصورت کامل با رپورتاژ آگهی ، نحوه رپورتاژ نویسی و مزیت های آن بر برندینگ و بهینه سازی سایت  آشنا شدیم و در این مقاله قصد داریم به روش هایی جهت افزایش اثر گذاری رپورتاژ آگهی بر سئو و برندینگ بپردازیم :

 

نکات مهم در تهیه متن رپورتاژ آگهی :

 

یکی از مهم ترین نکات این می باشد که از هرگونه کپی کردن مطالب که سایت های مختلف وجود دارد خودداری کنیم و برای تولید محتوا برنامه ریزی نماییم .

 

در تولید رپورتاژ آگهی باید توجه داشته باشیم که رپورتاژ آگهی یک کاتالوگ تبلیغاتی و یا بخش درباره ما نیست و مخاطبان رسانه های خبری در واقع علاقه ای به مطالعه کاتالوگ های تبلیغاتی در قالب خبر را ندارند ، پس در زمان نوشتن متن رپورتاژ باید توجه نمایید که هرچه مطلب شباهت بیشتری به یک خبر یا مقاله داشته باشد اثر گذاری بهتری خواهد داشت و در واقع این تضمین میکند مخاطبان تا پایان مقاله را مطالعه کنند .

 

توصیه میکنیم عنوان تا حد امکان خبری بوده تا جذابیت بیشتری ایجاد کند و دو پاراگراف ابتدا را به شکل مقدمه ای بر آشنایی با کسب و کار خود نوشته و سپس در مورد پروموشن تبلیغاتی خود بصورت خبر و مقاله توضیح دهید .

مهمترین ویژگی و برتری محصولات و خدمات خود را توضیح داده و کاری کنید که مخاطب نسبت به فعالیت های شما کنجکاو شده و برای ورود به سایت شما تحریک گردد.

 

از کلمات کلیدی مورد نظر سئو در متن خبر بصورت استاندارد استفاده کرده و مهمترین کلمات را به وب سایت خود لینک نمایید . یک واژه را به صفحه اول و دو کیورد مهم را به صفحات داخلی دارای ارتباط با مطلب لینک دهید .

 

از یک یا دو عکس در رپورتاژ آگهی استفاده کرده و لوگوی برند و کسب و کارتان را به بهترین روش در شکل نمایش دهید .

تولید محتوای رپورتاژ توسط یک تیم حرفه ای شامل خبرنگار حرفه ای ، متخصص سئو حرفه ای و متخصص بازاریابی و برندینگ ، انجام گیرد .

 

 

رپورتاژ در کدام وب سایت ها بهترین انتخاب برای کسب و کار ماست ؟

نکته اول اینکه رسانه های خبری معتبر و پربازدید را برای انتشار رپرتاژ آگهی انتخاب کنید .

وب سایت هایی را انتخاب نمایید که تعداد بالایی از مخاطبین مورد نظر شما را داشته باشند . اصولآ نوع کاربران  رسانه های سیاسی با سایت های آی تی یا لایف استایل تفاوت دارد .

 

بهترین سایت سئو :

.

با انتخاب چند سایت مختلف در یک یا چند کتگوری ، طیف وسیع و متنوعی با برند شما آشنا شده و بهتر است قبل از شروع تبلیغات اینترنتی شناخت بهتری نسبت به سایتهای خبری مختلف پیدا کرده باشید.

 

رپورتاژ آگهی به عنوان روابط عمومی آنلاین نقش بسیار مفیدی در برندینگ داشته ، پس انتخاب برترین و مناسب ترین سایت ، قطعا برای بازاریابی و برندینگ تاثیر مناسبی خواهد داشت .

 

 

رپورتاژ آگهی در کدام وب سایت ها برای سئو تاثیرگذاری بیشتری دارد ؟

.

مهمترین نکته انتخاب سایتهای معتبر با بازدید بالا بوده و اطمینان از آرشیو شدن دائمی رپورتاژ آگهی ، زیرا سایتهای تازه تآسیس ممکن است پس از مدتی خبر را حذف نمایند .

 

سئو ( بهینه سازی ) :

.

اساسآ باید اطمینان حاصل کنید که وب سایتی را انتخاب نمایید که در متن خبر ۳ هایپر لینک فالو دائمی را در خبر قرار میدهد زیرا بک لینک نوفالو هیچ تآثیری برای بهینه سازی سایت شما نخواهد داشت .

 

یکی از اساسی ترین عوامل تاثیرگذاری رپورتاژ آگهی بر سئو وبسایت و افزایش رتبه گوگل ، بالا بودن دامین اتوریتی و پیج اتوریتی سایت منتشر کننده آگهی است . رسانه های معتبر و پربازدید بالاترین اتوریتی را میان کل سایت های ایرانی دارند . اتوریتی بالاتر از ۳۰ موثر است ولی اتوریتی بالاتر از ۵۰ بهترین اثرگذاری را برای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل دارد .

 

 

اهمیت استراتژی تبلیغاتی و انتشار رپورتاژ آگهی در قالب کمپین :

.

برای موفقیت هرچه بیشتر PR یا DPR که مخفف روابط عمومی دیجیتال یا همان رپورتاژ آگهی است ، باید اهداف برندینگ ، مارکتینگ و سئو را به بهترین نحو پوشش داده و برای این امر به یک برنامه و استراتژی کوتاه مدت ، سالیانه و طولانی مدت نیاز داریم .

 

منتشر کردن DPR در یک یا دو سایت حتمآ اثرگذار است اما نباید انتظار بالایی از بازخورد آن داشت  . رپورتاژ آگهی  باید در قالب پلن و کمپین های مشخصی در طول سال در تعداد بالا از سایتهای خبری معتبر انتشار یابد تا ما به نتایج بسیار عالی در برندینگ ، مارکتینگ و سئو برسیم . کما اینکه در حال حاضر کمپین های رپورتاژ آگهی نسبت به سایر کمپ های تبلیغاتی هزینه کمتری دارند و بسیار موثر تر و به صرفه هستند و تکرار انتشار خبر در کمپ های مختلف توسط برندهای برتر نشانه موفقیت و رضایت آنها از بازخورد آن است .

 

نکات مهم در تهیه متن رپورتاژ آگهی  

خلاقیت در تولید محتوا :

.

خلق یک پروموشن و متن تبلیغاتی برا اساس ایده های نوین و هوشمندانه میتواند موفقیت رپورتاژ آگهی را تضمین کند ، زیرا بازدید مطالب منتشر شده بالا رفته و حتی بسیاری از سایتهای دیگر خبر را بازنشر کرده و یا مخاطبین اقدام به اشتراک گذاری خبر با دوستان خود کرده و این یعنی هنر تولید محتوا .

 

متن رپورتاژ را به صورتی بنویسید که مخاطبین با خواندن آن از اخبار مفیدی باخبر شده و یا یک مقاله آموزشی بنویسید تا کاربر نکات جدیدی را فرا گرفته و از خواندن مطلب سود جوید . اگر درکنار این به نحوه ای موثر ویژگی های وب سایت خود یا محصولات و خدمات خود را نیز معرفی کنید میتواند تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد .

 

بعضی از کاربران و متخصصی وب به رپورتاژ آگهی  صرفا به عنوان بهترین راهکار بهینه سازی و بهبود امتیاز سایت در  نتایج گوگل نگاه کرده که این واقعا صحیح بوده اما همچنان این چیزی از ارزش ها و قابلیت های رپورتاژ در برندسازی و بازاریابی کم نمیکند . پس خلاقیت در تولید محتوا قطعا برای ما نتایج بهتری خواهد داشت و خلاقیت در طراحی عکس خبر بسیار اهمیت دارد .

 

 

مصاحبه های مناسب رپورتاژ خبری :

.

موضوعاتی که برای کاربران شما ارزشمند هستند کشف کنید از این طریق در آنها میتوانید نفوذ کنید. در صورت مصاحبه با یک مشتری، اطلاعاتی از قبیل اندازه شرکت و موفقیت را پیدا کرده که ممکن است برای آن فرد قانع کننده باشد.

 

مصاحبه رپورتاژ خبری :

.

سوالات خود را از قبل آماده کنید. لیستی از سوالات با اهمیت زیاد را تهیه کنید که به طور مستقیم کنجکاوی مخاطبان را برمی انگیزد و به سوالات درون ذهن آنان پاسخ دهد.

نکات مهم در تهیه متن رپورتاژ آگهی  

مصاحبه های خشک خسته کننده بوده پس آماده باشید که اگر از موضوع خارج شدید مصاحبه شونده را به سوی خود برگردانید ، ولی اگر آنها شروع به گفتن مطالب جالبی کردند، از پرسیدن سوال های مرتبط که ممکن است برای مخاطبان جالب باشد استفاده نمایید .

 

تجربه های خود را منتشر کرده درست مانند مطالب آموزشی ، مصاحبه های جدید اگر منتشر نشود، فایده ای نخواهد داشت .

تبلیغ و بازاریابی کرده و مصاحبه خود را در رسانه های آنلاین به اشتراک گذاشته و آن را به صورت منظم تبلیغ کرده و فراموش نکنید که آن را با شخصی که مصاحبه کرده اید به اشتراک بگذارید – زیرا امکان دارد بخواهد به آن پیوند دهد!

در نهایت برای موفقیت هرچه بیشتر در رپورتاژ آگهی بهترین گزینه سایت جذاب ترین ها است.

برای اطلاع از هزینه تبلیغات سایت کلیک نمایید .

نکات مهم در تهیه متن رپورتاژ آگهی

نکات مهم در تهیه متن رپورتاژ آگهی   نکات مهم در تهیه متن رپورتاژ آگهی   نکات مهم در تهیه متن رپورتاژ آگهی  نکات مهم در تهیه متن رپورتاژ آگهی  نکات مهم در تهیه متن رپورتاژ آگهی  نکات مهم در تهیه متن رپورتاژ آگهی  نکات مهم در تهیه متن رپورتژ آگهی 

مطالب مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

ارسال نظرات

پاسخی بگذارید

آخرین مطالب